Politica de Returnare Produse

La Flyfree Boutique, ne dorim ca tu să fii complet mulțumit(ă) de achizițiile tale.

Dacă vrei să returnezi un produs, îți punem la dispoziție toate informațiile de care ai nevoie pentru a te familiariza cu procesul de returnare, conform legislației din România

1. Dreptul de Returnare

Conform legislației românești și europene, ai dreptul de a returna produsele cumpărate în termen de 14 zile calendaristice, fără a fi necesar un motiv.

Acest drept se aplică doar produselor care nu au fost personalizate (ex: bijuterii fără gravuri sau alte modificări speciale).

2. Condițiile de Returnare

Pentru a putea returna bijuteria, produsul trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

Stare perfectă: Bijuteria trebuie să fie neutilizată, fără semne de uzură sau deteriorare.

Ambalaj original: Produsul trebuie returnat cu toate accesoriile, etichetele și ambalajul original intacte.

Fără modificări: Nu trebuie să fi fost schimbată sau modificată în niciun fel (ex: nu trebuie să fi fost gravată sau personalizată).

3. Produse Personalizate

Bijuteriile care au fost personalizate, cum ar fi cele cu gravuri sau alte modificări, nu pot fi returnate, decât dacă acestea sunt defecte sau nu corespund comenzii tale.

Te rugăm să te asiguri că toate informațiile sunt corecte înainte de a finaliza achiziția.

4. Returnare Produse Defecte

Dacă produsul cumpărat prezintă defecte, nu corespunde descrierii sau are o defectiune evidentă, ai dreptul să-l returnezi pentru înlocuire sau rambursarea sumei plătite.

Aceasta se poate face în termen de 14 zile de la achiziție, conform legislației legale. În acest caz, toate cheltuielile de returnare vor fi suportate de către noi.

5. Cheltuieli de Returnare

Dacă decizi să returnezi un produs fără a avea motive legate de defecte sau erori, cheltuielile de returnare vor fi în sarcina clientului.

În schimb, dacă produsul este defect sau nu corespunde specificațiilor, noi vom suporta costurile de returnare.

6. Modalități de Returnare

Returnarea produselor se poate face prin:

Curierat: Poți trimite produsul printr-o firmă de curierat la adresa noastră.
Te rugăm să păstrezi dovada returului (numărul de urmărire al coletului).

7. Rambursarea Sumei

După primirea și verificarea produsului returnat, vom procesa rambursarea sumei plătite în termen de 14 zile calendaristice.

Rambursarea se va face pe același mijloc de plată utilizat pentru achiziția inițială.

8. Organizarea transportului de retur:

Pentru orice retur, clientul este responsabil de organizarea transportului. Costurile aferente transportului vor fi suportate de partea corespunzătoare, conform condițiilor de retur și excepțiilor aplicabile.

9. Cum să Soliciți Returnarea

Pentru a începe procesul de returnare completează formularul de retur sau ne contactezi la emailul office@flyfree.ro sau numărul de telefon 0722 809 003. și să ne furnizezi detalii despre comanda ta (numărul comenzii, produsul dorit a fi returnat, motivul returului). Îți vom trimite toate informațiile necesare pentru a duce la bun sfârșit returul.

Instrucțiuni Retur produse:

1. Completati formularul de retur

2. După aprobarea cererii, va vom contacta pentru a va indica adresa pentru retur.
Vă rugăm să vă asigurați că produsul este ambalat corespunzător pentru a nu fi dereriorat în timpul transportului!

3. După ce pachetul ajunge la noi, vom verifica produsul și vă vom informa despre soluția pentru cererea de retur.

Pentru mai multe informații despre returnarea produselor si politica de returnare vizualizati pagina Termeni si Conditii.