FlyFree Boutique vă asigură un drept de retragere în privința contractelor de vânzare încheiate pentru achiziționarea bijuteriilor noastre. Condițiile și pașii necesari pentru a face un retur sunt expuși mai jos:
Condiții Retur produse:
- Aveţi dreptul de a vă retrage dintr-un contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intraţi dumneavoastră sau o terţă persoană, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor.
- Dumneavoastră veți suporta costul transportului în cazul în care doriți returnarea unui produs din orice alt motiv în afara de cazul în care produsul are un viciu de fabricație nedescoperit de comerciant. De exemplu, daca doriți schimbarea produsului sau pur și simplu returnarea lui pentru a primi înapoi contravaloarea sa, dumneavoastră veți suporta costul de transport când îl trimiteți înapoi. În cazul în care se dovedește că un produs are un viciu de fabricație, vom suporta noi costul transportului.
- Pentru a beneficia de rambursarea costului de transport pe lângă cel a produsului, noi vom analiza produsul conform informațiilor primite de la dumneavoastră și vom aproba această rambursare în caz că produsul intr-adevăr are problema semnalată.
- În caz că returnați unul sau mai multe produse, aveți posibilitatea de a primi contravaloarea lor înapoi (virament bancar) sau de a fi schimbate (în limita stocului disponibil), în care caz veți primi un vouchcer în contul dumneavoastră de utilizator de pe www.flyfree.ro care poate fi folosit pentru a comanda alte produse.
- Pentru ca produsul să poată fi returnat trebuie să fie nou, nefolosit, nedeteriorat în vreun fel de către client și să fie însotit de actele de recepționare (orice document primit împreună cu bijuteria) în original. Ambalajul împreună cu produsul achiziționat trebuie, de asemenea, returnat în aceleași condiții descrise anterior.
- În cazul constatării unei diminuări a valorii produselor ca urmare a manipulării exercitate de către Client, suma ce va fi rambursată de către Comerciant va fi redusă cu valoarea respectivei diminuări. Se va efectua o analiză din partea unui bijutier autorizat care va verifica starea produsului și în funcție de expertizarea căruia se va decide rambursarea valorii bunului.
Instrucțiuni Retur produse:
Dacă doriți returnarea unui produs, puteți face acest lucru în limita a 14 zile după ce ați intrat în posesia acestuia urmarind pașii de mai jos.
1. Vă rugăm să vă logați în contul dumneavoastră de utilizator de pe site-ul magazinului nostru www.flyfree.ro și să accesați secțiunea “Istoric și detalii ale comenzilor”
2. Dați click pe codul comenzii care conține produsul sau produsele pe care doriți să le înapoiați. Atenție: dacă au trecut 14 zile de la finalizarea comenzii (recepționarea produsului de către dumneavoastră – respectiv statusul “Livrată”).
3. După ce veți ajunge în josul paginii la detaliile comenzii, vă rugăm să bifați produsul sau produsele care doriți să le returnați din cadrul acestei comenzi și să specificați cantitatea pentru fiecare produs care îl returnați (în caz ca ați cumpărat mai multe din același model)
4. Vă rugăm să completați în câmpul de la Retur Marfă cu informatiile cerute acolo pentru a putea face returul. Informațiile necesare sunt:
- Optional: motivul pentru care faceți returul. Motivul este necesar daca returnați produsul deoarece are un defect de fabricatie și doriti ca noi să suportăm costul transportului.
- Adresa completă și persoana de contact (plus un număr de telefon), precum și data la care putem să trimitem curierul să ridice pachetul dumneavoastră.
- Dacă doriți rambursarea contravalorii produsului, vă rugăm să ne scrieți aici și datele contului în care sa facem viramentul bancar.
- Orice alte informații utile care doriți să le dați despre această comandă / produse sau cererea de retur.
5. Dați click pe butonul “Creați un bon de retur” pentru a ne trimite informațiile și a crea cererea de retur. Noi vom analiza cererea de retur și o vom aproba sau dezaproba, după caz (veți primi inștiițare pe email in acest sens). Vă rugăm să nu trimiteți nimic până nu primiți email-ul cu aprobarea cererii de retur. Puteți între timp să pregătiți pachetul cu produsul care doriți să îl returnați.
6. În contul dumneavoastră de utilizator veți avea acum o secțiune “Returnările Mele” de unde puteți vedea statusul cererilor de retur. Vă rugăm să intrați aici și să descărcați avizul de returnare în format PDF aferent cererii de retur, pe care vă rugăm să îl tipăriți și să îl includeți în pachet, dacă este posibil.
7. După aprobarea cererii, noi vom angaja un curier să vină să ridice pachetul cu produsul care doriți să îl returnați. Pachetul va fi ridicat de la adresa și în ziua indicată de dumneavoastră când ați făcut cererea de retur. După primirea email-ului cu aprobarea cererii de retur (statusul returului va fi “în așteptarea pachetului”) noi vom fi trimis curierul, care vă va suna înainte sa vină să îl ridice. Vă rugăm să vă asigurați că produsul este ambalat corespunzător pentru a nu fi dereriorat în timpul transportului!
8. După ce pachetul ajunge la noi vom verifica produsul și vă vom comunica soluționarea cererii de retur. În cazul în care doriți să ne mai comunicați detalii sau cereri legate de această cerere de retur, vă rugăm să o faceți de pe pagina Contactați-ne de pe site-ul www.flyfree.ro și să selectați codul comenzii din care face parte produsul. Alternativ, puteti să ne scrieți la adresa office @ flyfree.ro sau telefonic la numărul 0722809003.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să citiți și pagina Termeni și Condiții, în special secțiunea 3.6.